Powered By Blogger

Wednesday, October 21, 2009

kami sekeluarga ke kl


Hmm..dah lama rasenye saya xupdate blog ini
terlalu banyak kerja yang hendak di buat dalam masa cuti sem ni...malumlah..cuti skit jew..huhuhuh.
Untuk pengetahuan semua dua hari lepas sya bru shaja menhadiri majlis graduasi kak long saya ygang bertempat di uitm Shah Alam.
majlis tersebut sungguh bermakna buat saya kerana ia merupakan majlis graduasi yang pertama yang saya hadiri.
ia juga merupakan graduasi kak long saya yang sulung Nur Athirah..
Keadaan di sana memang meriah dengan dihadiri oleh ramai ibu bapa yang ingin melihat anak mereka mendapatkan sugulung iajazah dan juga tak lupa untuk bergambar bersama bagi merakam kan saat yang bersajerah lagi bermakna dalam hidup mereka....
Gambar diatas merupakan gmbar ahli keluarga saya..hahaha
gambar ini dimbil sebelum kami berangkat ke Kuala Lumpur...
bagi keluarga kami perjalanan ke KL merupakan satu perjalanan biasa kerana acap kali kali juga kami sekeluarga pergi ke sana..
tetapi perjalanan kali ini agak meriah sedikit dengan kehadiran teman baru ayah saya iaitu walkie talkie.hahaha

 
ini adalah satu aktiviti terbaru ayah saya...sepanjang perjalanan kami ke k memang tidak sunyi kerana ayah selalu berhubung melalui walkie talkie nya yang baru itu..hahah
macam ragam yang kami dapat sepanajg perjalanan kami itu..huhu
kalau ikut kebiasaan dia(ayah) akan memandu laju sepanajg perjalan  supaya cepat sampai ke destinasi yang di tuju itu..tapi  kali ini beliau lebih suka berhubung sambil bercakap dalam walkie talkie nye itu..

Bagi  saya pulak macam perkataan yang saya belajar melalui ayah saya :
 xyl=x young lady(isteri)
harmoni=anak2
sok mai=tempat kerja

itu sebahagian yang dapat dipelajari sepanjang  perbualan itu.hahaha
maklumla bagi nak mengelakkan kebosanan semasa memandu dalam perjalan yg jauh ini....

mcm la tajuk perbualan yg yg d ajukan
hehehe
\rasa nak tergelak pun ade.huhuhu
tapi nak buat macm mana dah adat nak berkenalan..kenela tanye la macam2 soaln.heheh
tapi alhamdulillah syukur kepada Allah kerana kami selamat sampai ke destinasi yang dituju..





No comments:

Post a Comment

hide

online